CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

~kerana diet,aku terseksa.. :( ~



sungguh,aku sudah penat. penat mahu menimbang tiap kali selepas keluar dari tandas. penat mahu berkire-kire jumlah kalorie yang telah di telan. penat berlari,penat melompat.sungguh, aku sudah penat.*isk..isk..isk.. :(*ade juge terdetik dalam diri.. alangkah bagusnye aku yang dahulu..makanlah ape sahaje,namun masih senyum bahagia..sayangnye, mane mungken untuk aku menjadi yang dulu....lagikan sisir pantai pun berubah, inikan pule tabiat manusia.... :( (gendang gendut tali kecapi,kenyang perut senang hati... TipuuUUuuUUUUUUUU........... T_T )


*untuk sesiapa yang tinggi sepertiku,jumlah kalorie harian anda hanyelah 15++.dan,keropok lays kegemaranku 1tu..satu packet pun sudah 500 kalorie.. dan set1ap kali mahu mengunyah,sekurang-kurangnye satu peket...:(

["... ..dan jgnlah kamu berputus asa dr rahmat Allah. Sesungguhnya
tiada berputus asa dr rahmat Allah melainkan kaum yg kafir."

- Surah Yusuf ayat 12]



p/s: down sebab penat-penat turunkan berat,pastu timbang,naik balik sebb tak jage makan... :/ dah,pasni kalo org offer makan pun..kene tolakkkk.... isk..isk..isk.. T_T

2 comments:

dayahAdnan said...

chill jer maryam..jadik cam aku.mkn puas2.huhuhu

peesee86 said...

~Huhu dayah..sebab tulah, har1 ney g belasah yak1tor1e ngn kek! :D:D:D hohoho.. tak larat rasenye h1dup tanpe comfort food.. huhu..tap1,pasn1e sambung blk lah d1et.. ekekeke.. :P