CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 13, 2010

~alhamdulillah,tiada kalau.. dan engkaulah cintaku..:)


alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah. setelah menerima keputusan ujian darahku petang tadi,dengan hati yang bergetar menahan sebak,aku terus pulang ke rumah untuk menunaikan solat sunat syukur.*subhanallah,tak terkate mase tu.. :)* dengan air mata yang bercucuran,aku berterima kasih kepade Allah yang Maha Penyayang kerane masih memberikanku nikmat kesihatan yang tidak ternilai.*teringat lagu raihan..ingat 5 sebelum 5.. hehe..:)* walaupun ketumbuhan sebesar 2 cm di lumbarku masih belum dikenal pasti penyebabnye,namun aku tetap bersyukur. setidak-tidaknye,darahku menunjukkan tiade ape-ape yang serius dan ini memungkinkanku untuk menunda pemeriksaan lanjut sesudah aku di malaysia kelak...

tapi,sebenarnye aku kasihan pade emak. kata adikku luqman,emak ternyata amat risau akan keadaanku.*maryam mintak maaf mak.. :(* silap aku juga sebenarnye. tempoh hari,aku telah memberitahu emak tentang masalahku. kalolah ku tahu begini sekali emak keresahan,sudah pasti akan ku rahsiakan semuanya. sayang sekali,dalam hidup ini..tiada "kalau". dek perkataan "kalau" itulah,ramai antara kite yang tidak bersyukur. dan,kerane itu juge ramai yang menyalahkan takdir. oleh sebab itu,walau ape pun yang terjadi,buangkan penggunaan KALAU dan yakinlah. setiap yang berlaku ade hikmahnya dan ALLAH itu Maha Mengetahui. sesungguhnye, Allah yang Maha Pengasih akan memberikan segale-galenye yang TERBAIK DUNIA AKHIRAT buat hamba-hambaNya. cume, kite sahaja perlu tanye pada diri sendiri,Allah sudah mengasihi kita,adakah kite juge mencintai DIA?



["Iaitu) orang-orang yang apabila mereka ditimpa oleh sesuatu kesusahan, mereka berkata: "Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jualah kami kembali.Mereka itu ialah orang-orang yang dilimpahi dengan berbagai-bagai kebaikan dari Tuhan mereka serta rahmatNya dan mereka itulah orang-orang yang dapat pertunjuk hidayahNya." 2: 156-157]

p/s:ohh..baru ku perasan,asik pakai skirt ni je.. hehehehe....nk wat camne,skirt yang paling feveret! :D:D:D

0 comments: