CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

~1n1 belum aku yang kawennnn...fen1ng3! hohoho.. :P~


majl1s reseps1 abangku yang bakal berlangsung pada 10 jula1 2009 menuntut kam1 membuat segala macam perubahan dan pers1apan.al maklumlah,abangku agak cerewet orangnye.pantang t1dak berjalan lancar,mulalah berantakan..*cuakk seyhh :S*.owh,kamu tak percaya?betul,d1e memang beg1tu.sent1asa mahukan kesempurnaan,selesa dengan keanggunan........dan,aku t1dak salahkannye.kerana... aku juge beg1tu!.....:D:D:D(hohoho...kanto1 lah puleeee! :P)

lantaran persamaan kam1 dar1 sudut c1ta rasa,emak mem1nta pandanganku dalam mem1l1h warne dan tema baju.sesua1 dengan majl1s yang bertempat d1 cyberv1ew,aku mem1l1h padanan s1lver dan h1tam.kuk1re cocok benar dengan 1par dua1 yang berketurunan arab.KLAS1K.ELEGAN.SOF1ST1KATED.manakala,buat rekaan baju pula,cukup rasenye untuk s1 lak1-lak1 berbaju melayu,bersamp1n songket.yang memen1ngkan adelah untuk golongan hawa.kalo d11kutkan hat1,mahu sahaje ku dondonkan semua berkebaya! tap1,masakan emak dan fat1mah setuju,kan?... :P (hohoh..yang mane tak nak kebaye kat bawah neyh ade fesyen2 la1n2....huhuhu.. *kalo kt ms1a,aku yang plg semangat..how 1 w1sh 1 am 1n ms1a.. :(* )

ANTARA FESYEN-FESYEN KEBAYE YANG AKU MAHU.. :)










FESYEN JUBAH MODEN PULE...KHAS UNTUK FAT1MAH DAN EMAK.. :)






FESYEN KURUNG MODEN UNTUK ZA1NAB DAN KHOD1JAH.... :) *oke,mate da berp1nar-p1nar,rambang glee rasee! hohoho..*







HAAaaaa..yang bawah ne lak,fesyen campuran! *w1nk3* sume kat bawah neyh aku sukee..waahaaa~~ :D ~




p/s: mak, yang contoh ka1n,maryam letak kat the next entry yeh.. :) untuk summa1yyah ngn saf1yyah..rasenye baju kurung moden sorang,baju kebaye sorang.. hehehehe.. kas1 lengkap!.. *exc1tednyee..kalolah aku kt ms1a..* adesss~

2 comments:

ur sis said...

yam jgn u overshadow the pengantin sudah lah...and also ur baju lagi mahal dari pengantin...huhu..islam suka kesederhanaan :)

peesee86 said...

~owh fat1mah..how much u know me.. 1 dont l1ke to steal people's l1ght! but.. nak wat camne kalo org len tengok me f1rst dar1 pengant1n?? hahahahahhaha~