CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 26, 2009

~bunge minat yang sudah layu~

aku suke membace ecg.aku suke menghafal ubat.aku suke meng'diagnose' pesakit.*peace* kedengaran agak poyo,kan? tapi, memang benar.*hahaha..tak tipuuuuu* :P aku pernah suke semuanye.ketika mule naik tahun 4, aku sangat teruja dengan cycle therapy.tak sabar-sabar rasenye berjumpe dengan pesakit.meletak diagnose, dan merancang ubat-ubatan. dalam hati, sudah berbunge-bunge bangga,lagak pule tidak ubah seperti seorang dr mude!owhh.........maryam2, riak tak tentu pasal...*aishh* :/

sayangnye,masuk tahun lima, semangat belajarku jatuh merudum. barangkali aku sudah bosan.terase seperti tiada kelainan.selain dari pengurusan pesakit, secara pokoknye, semua adelah bende yang sama sahaja.*hurm* atau,mungken juge aku sukekan sesuatu yang lebih mencabar.sesuatu yang menguji kekuatan mental tetapi pada mase tidak terlalu memecah otak.*ade ke? * entah. aku pun tak tahu mane silapnye..cume satu yang pasti.setelah hampir 22 tahun bergelar maryam sakinah,aku semakin mengenali diri sendiri-seorang yang mudah benar kebosanan,dan sentiasa mahukan perubahan.. ...*peace lagikk* maka,sebab itulah,jangan disalahkan ketagihan aku membeli belah! bukan tidak pernah aku cube menahan tetapi sudah puas menyelongkar almari untuk mencari suatu yang baru.tampaknye,tiada jalan lain melainkann SHOPPINGGGGGGGGGG!!!!!! *alasan yang tak le pakai betul..hahahaha* (inilah kelemahanku yang sgt ketare...adesss~~~ sape yang bole act macam naloxone kat aku memang respek ah! *tertunggu2* :P )

[ya Allah,istiqamahkanlah aku dalam membuat kebaikan..aminn..]

p/s: patutnye malam ni kene wat case history ngn ecg, tapi..otak cam tak leyh nak functionn.. sowiee nadiaa...

0 comments: