CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 15, 2009

~kecundang... :(:(:(

manus1a punya hat1 yang berubah-ubah.mudah sungguh berbolak bal1k.sukar benar untuk teguh.kadangkala,aku cemburu dengan teman-teman yang mampu menetapkan hat1,berpegang pada tal1 janj1.hatta mase sudah berlalu leb1h 7 purnama,aku kecundang lag1.mengalah pada perasaan,jatuh terjelepok d1 takuk lama.mata terus menerus berkaca,sep1 p1lu memenuh1 dada.................... :(:(:(:( *pathet1c*

mas1h aku 1ngat.dahulu,t1dak pernah aku percaya pada penangan chenta pertama.padaku,1a sekadar polem1k untuk melunakkan lagu,mengenakkan kalbu.mana mungken hebatnya chenta 1tu?setelah aku send1r1 mengalam1nya,barulah ku tahu t1ngg1 rendahnye lang1t 1tu.baru ku tahu ng1lunya perasaan d1 h1r1s semb1lu... :(:(:(:(


[ya Allah,jauhkanlah hat1ku pada orang yang membawa mudarat dun1a akh1rat buatku,dan janganlah kau letakkan perasaan kas1h dalam hat1 pada yang belum halal buatku..am1n...]

p/s: jangan judge atau s1mpat1........cukup untuk rase empat1.. :/

0 comments: