CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 11, 2009

~mase...KEAJA1BAN YANG NYATA~


cepatnye masa berlalu.pejam cel1k,pejam cel1k,sudah hamp1r 5 tahun aku d1 s1n1.pejam pejam cel1k juge,banyak perubahan yang berlaku.orang sekel1l1ng.teman-teman.keluarga. ya,semuanya!baru-baru 1n1, aku sangat teruja kerana bertemu kembal1 kawan-kawan sewaktu kec1l d1 facebook.*y1peeee!:D:D:D* [sanggara,ar1ff1n,marz1ah,marwan,nora,ha1kal,n1na,mastura,paan,nasuha,az1ah.. ]..ade yang sudah berkerjaya,malah ade juge yang sudah berkeluarga!*pehhh!*.walaupun aku mas1h lag1 d1 takuk lame, terk1al-k1al menghab1skan pengaj1an(yang mengamb1l mase leb1h separuh dekad 1n1... *roll ur eyes please* :P),namun aku cukup bangge dengan mereka!:D tahn1ah,kawan-kawan..c1kgu-c1kgu mest1 banggekan? :D (n1 lah namenye rezek1 mas1ng2.. huhuhu..tap1, jeles gak ah,lag1-lag1 marz1ah kerana dah ade anak yang sgt chomey! :P)

mas1h aku 1ngat.ket1ke mule-mule meng'usha' gambar-gambar mereka,rama1 yang t1dak ku cam sebenarnye.ada yang dahulu,sehalus semut,seramp1ng kerengga.entah mane s1lapnye d1'transforms1' menjad1 GEMUK,GEBU,GEMPAL! *amek 1st1lah so1 lek,sow1e babe!* :P namun,t1dak kurang juge yang mude-mude dulu comot-comot,t1dak terurus-k1n1 tampak sungguh kacak dan menawan!*phew1ttt!!* :D selalu juge aku terseng1h mengenang semula saat-saat kam1 bersama.kejar mengejar,ejek-mengejek,last1k-melast1k....*nakal2 dak kec1k! :P* tap1 har1 1n1,.mas1ng-mas1ng sudah besar panjang.terserlah s1fat ke1buan,tertonjol kematangan.. B-)owh,benarlah kata orang.. "mase mengubah segalanye"... (tulah, wat yang suke kutuk2 tu..jangan kutuk...kang d1e wat a total makeover,kan terduduk pastuh! hohohoh..*per1ngatan utk aku yang suke ketawekan org neyh* :P)

dan,sejajar dengan tajuk entr1 kal1 1n1,aku terpangg1l untuk berkongs1 dengan dun1e gambar-gambar zaman na1fku(2004).yang t1ka 1tu,mas1h lag1 suc1 hat1nye.mas1h lag1 kebudak-budakan keletehnya!......selamat t1dak mengutuk,ye!:P:P:P *hohoho.. :P* (nk letak yang lag1 kec1k,tp,neyh je yang ade kat kom wat ms skang..hehehe :P)









~dan,sebaga1 perband1ngan,bawah 1n1 pule gambar-gambar yang baru d1 tangkap semalam..5 tahun selepasnye... :)






[Time is a brisk wind, for each hour it brings something new... but who can understand and measure its sharp breath, its mystery and its design? ~Paracelsus]

p/s:tengok bal1k gambar-gambar lame, nampak macam dulu mateku leb1h gemb1re bercahaye,tap1 gambar skrang nampak macam mate yang sayu,cube menutup kesed1han.... perasaan aku sahajekah atau betul yeh? hurmmmm...

2 comments:

YuN~ said...

muka muda2 dulu innocent btul!huhu....tp y skrg ni terserlahla kematangan setelah mengharungi liku2 hidup selama 5tahun diperantauan..ternampak muka nadia...kem salam ek kt die..xtau r die ingat aku lg ke x...huhu

peesee86 said...

~huhuh..tu la yun! aku cam nak bal1k muke aku dulu..muke skang macam tak nampak happy pun..walaupun tersenyum lebar.. *sedey*

ha'ah..tu nad1a..aku kawan ba1k ngn d1e skang kat s1n1.. ade gak d1e tanye2 sal ko.. huhu