CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 16, 2009

~~ selamat ulang tahun ke 24-kak fatimah..waahhaaa!! =D


(fatimah yang bertudung putih bersama kak aisyah..)

asalnya, pada 15 januari, aku dijadualkan terbang ke dublin untuk membuat suprise birthday party untuk fatimah(awww...i know i'm sweet fatimah! hehehe.. =P).namun, dek kerana kecuaian aku yang tersalah melihat jam dan tercicir beg dompet di rumah abangku,terpaksa aku melambai pergi kapal terbang itu dengan hati yang tak rela dan menunggu penerbangan seterusnya pada keesokan hari..............maka, terpaksalah membatalkan niat suci aku itu(heh! =P)

untuk mengurangkan rasa bersalahku pada fatimah(kerana tertinggal flight dan hadiah untuk die yang tak kunjung tiba kerana beli on9 .... =P), aku pun menyelak catalog untuk mencari substitute..dan mataku tertangkap pada gambar di bawah.....


lantas, aku dan kak fara terus ke shopping complex dan dengan girangnya aku membeli handphone itu!weee~~ (kerana tau, fatimah akan rasa terharu denganku...hehehe.. perasan pulak! =D)

tetapi, dipendekkan cerita, aku sebenarnya telah memilih handphone ini untuk dia(sila lihat di bawah..).sayangnya, disebabkan beberapa masalah teknikal yang sehingga kini tidak kuketahui, handphone itu tidak kunjung tiba(lagi!), jadi, aku membuat keputusan membeli yang lain sahaja...... ( kesian pulak sebab da kasi harapan kat fatimah yang tak pernah dapat handphone baru.. heheh..sory la, terbocorkan rahsia u.. =P)





jadi, sekarang.dia harus memilih antara dua.yang mana lebih, ku ambil ya! =P (handphone ku pun merajuk agaknya, tiba-tiba saja mau tido, tak bangun2..ades!! =( )

owh, lupa pula. sebelum aku menutup entri ini,mahu menulis sepatah dua khas buat kakak kesayanganku, KAK FATIMAH!(hehehe..sesape yang memahami yang tersirat, sila senyum nampak 2 batang gigi sahaja.. =P) :

Dearest fatimah,

happy 24th birthday! thanks for being the world's greatest sister for me for the whole 24 years.may the number(age)reflects the signs of ur maturity, strengthens your faith to Allah, enhances ur beauty and sharpens ur intelligence...and,i hope, even when we are perhaps in the 90s,u will still be there for me when i need u the most.. (sob..sob.. =( )There is no better friend than a sister. And there is no better sister than you.


love always,
maryam sakinah mohamad rom
the 3rd of 10



[An older sister is a friend and defender - a listener, conspirator, a counsellor and a sharer of delights. And sorrows too. ~Pam Brown]


p/s: semakin besar, semakin nampak hikmah mempunyai ramai adik beradik..walaupun dulu,pernah terfikir untuk menjadi anak tunggal! hehehehe.. =P

0 comments: