CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 9, 2009

~~ aku,yang t1dak kamu tahu~~




malam 1n1,entah mengapa,terasa mahu berkongs1 dengan dun1a 10 fakta tentang aku yang t1dak semua yang tahu.....(tar1k nafas dulu sebelum bace ye.. =) )

1.sepert1 b1asa, k1ta mula dengan keluarga. =)aku adalah anak ke9 dar1 20 ad1k berad1k..* whoaa..tekejut ke? hehe.. tap1, jangan tanye ape2 lag1.. cukup la kat s1n1 je.. ekekeke.. =P*

2.kelemahan besarku adalah perasaan 1nsecure dan 1nfer1or. walaupun rama1 yang meyak1nkanku aku punya pakej yang lengkap, tp aku tetap rasa aku jauh leb1h rendah berband1ng orang la1n.. =/ * sesape yang bole jumpe penawarnye, aku akan had1ahkan kete BMW 5 ser1es~~ cepat2, ubat1 aku! aku da tak larat neyhss.. huhu..*

3.aku k1n1 berada d1 fasa kesed1han 4.5-gar1san antara 'den1al' dan 'acceptance'....*tak sabar nak sampa1 the f1nal stage.. pastuh, bole la bahag1a sebahag1anya.. wuwee~~ =D*

4.aku sebenarnya sangatlah kekok untuk berjumpe dengan orang buat kal1 kedua@ket1ga dan seterusnya walaupun secara zah1rnya aku nampak peramah!sebab tulah, aku mahu menjad1 dr yang ded1kas1.pesak1t sembuh, terus perg1! * rama1 yang tak caye,tp betul neyh.. aku tak t1pu.. huhuhu..=) *

5.aku t1dak cukup empathy. pernah sewaktu mengamb1l darah pesak1t, ada yang sudah mengaduh kesak1tan beberapa kal1, mem1nta untuk aku berhent1, dengan muka selamba aku berkata.."mengucap pakc1k, 1n1 s1k1t je.." *mak kate, tak le kes1an sgt kat orang kalo nk jd dr neyh, so, aku 1kut la cakap mak.. hehehe.. =P*

6.sedar1 kec1l, kartoon dan an1mas1 t1dak aku gemar1. aku leb1h suka membaca ensa1kloped1a dan menghafal sajak-sajak dan cer1ta..seh1ngga ke besar, aku t1dak dapat mener1ma genre f1lem f1ksyen...*aku tau aku skemaa.. jangan sebut lag1.. demn! =P*

7.percaya atau t1dak,pem1k1ran aku t1dak beg1tu se1r1ng dengan rakan sebaya.aku suka berkongs1 pendapat tentang ekonom1, pol1t1k,1su-1su semasa,agama(hal-hal orang dewasa =P) berband1ng bergelak ketawa tanpa 1s1 berguna. sayangnya, t1ada teman d1 s1n1 yang benar-benar boleh turut serta mela1nkan bekas kekas1hku yang sudah punya keh1dupan send1r1....=(. * we used to share op1n1ons about almost anyth1ng....hurmm..takpelah, what 1s past 1s past..1 have to l1ve for the future..pos1t1ve2~! =P*

8.aku juga bukanlah terlalu 'h1gh ma1nta1nence' sepert1 yang semua l1hat. aku t1dak k1sah memaka1 barangan 'second hand' yang d1 ber1 oleh orang.warung makan juga ku jejak. malah,aku leb1h selesa t1dur d1 atas lanta1 beralas cadar berband1ng d1 peluk t1lam yang empuk! *haa.. sapa kate maryam sak1nah susah nak jage? hohoho.. =P*

9.buat pengetahuan semua,aku sudah tutup hat1 untuk kaum adam.well, at least d1 waktu umur-umur mas1h pucuk 1n1.bag1ku,yang mereka tahu hanya berfoya-foya dan bersuka-suka sahaja. dan n1la1 aku,semest1nya jauh leb1h berharga dar1 menjad1 bahan perma1nan s1 buaya!*coolness! B-)* sungguhpun beg1tu,rama1 yang memandang enteng dan berkata " kte tengok je lah nant1".....=/*sampa1 hat1 kamu semua tak percaya... 1ngat hat1ku neyh macam kaca,patah, pastu gam semula.. hat1ku skang neyh hat1 berl1an, okeyh?kukuh, dan hanya yang hebat je mampu m1l1k1! huaaaaaahahaha... poyoss.. =P*

10.dan yang terakh1r... jeng3!! berat badanku.berat badanku mampu untuk melonjak na1k sebanyak 5 k1lo dalam masa sebulan sahaja, dan mampu juga merudum sebanyak 5 k1lo dalam masa 2 m1nggu.macam yoyo, kan? *baru bal1k cut1, 1ngat na1k 3 k1lo je.. rupe2nye 5 k1lo.. adess! rupenyee dasat gak h1dup dalam den1al neyh.. ha11hhh... =/*

jad1, apa kata kamu? pujangga pernah bermadah.. "tak kenal, maka tak c1nta". namun,meng1kut pengalaman s1lamku, semak1n dalam orang mengenal1, semak1n pudar c1ntanya padaku.. maka,untuk kamu-kamu, tak perlulah kenalku leb1h lanjut. kekalkanlah chenta padaku sepert1 1tu saja! cheh! =P *perasan lah aku.. lalaalala~~~ =D*

[It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.”]

p/s: terf1k1r, kenapa aku boleh ter1ma orang seadanya, tetap1 orang t1dak boleh ter1me aku seadanya? *hurrmm...*

0 comments: