CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 8, 2009

~~ buah mulut~~


memang sudah kujangka. seba1k t1ba d1 moscow, terdengar suara-suara halus bercer1ta tentang aku.menokok tambah, menganyam ketupat.ya lah, terkadang rasa sepert1 selebr1t1 pula!.hala mana yang d1 tuju, past1 ada paparaz1 yang menurut1.*exagerrat1ng sket!=P*tap1 takpe,aku maseh mampu tersenyum mesra.bukan apa, sudah aku tanamkan dalam f1k1ran, "mulut manus1a bukan mulut tempayan.boleh d1 jaga dan d1 tutup kemas". jad1, nak buat macam mana.h1dup maseh perlu d1teruskan....*bersemangat men1t1 ranjau berdur1* =)

1buku selalu berpesan.."1kutlah org nk kata apa. doa org yang teran1aya d1makbulkan.". 1tulah kata-kata perangsang untukku tatkala tohmahan dan cercaan d1 humban padaku.hurmm..bagus juga mereka membuatku beg1tu! kerana mereka, bertambah kemujaraban doaku.. 'perempuan,musaf1r,teran1aya, tengah malam, sedang snow/hujan'. alhamdul1llah...ter1ma kas1h can1bal sekal1an! s1la lah mengata aku lag1..*perenggan n1 perlu d1 bace dengan nada 1khlas, bukan s1n1s.. =P*

tap1, usah gusar. b1ar tuba yang d1lempar, susu kan kusuap.aku memang d1d1d1k sedar1 dulu untuk t1dak berdendam dan mengharap keburukan orang la1n.*walaupun waktu zaman2 mude, sgt2lah berdendam* =P pernah emak marah kam1 ad1k berad1k kerana ser1ng menggunakan perkataan "padan muka". pada d1a, 1tu adalah salah satu tanda betapa teng1tnya hat1.malah, anda1 kam1 menyebut "tengoklah nant1" pun, hab1s d1 leter1nya..owh, berbal1k pada tajuk asal,kendat1pun aku d1perlaku sedem1k1an, namun, aku tetap maafkan dan mengharap semoga tauf1k dan h1dayah segera menyuluh ke kalbumu.. (hohoho.. murn1nyee hat1 ku!! B-D)

sebelum aku berundur d1r1, terleb1h dulu, aku memohon maaf terkasar bahasa. mungk1n kerana sudah lama terbuku d1 hat1, maka entr1 1n1 berbaur emos1.cuma satu p1ntaku, hent1kanlah apa-apa cer1tera yang t1dak benar tentangku..kalo mahu teruskan juga, leb1hlah ba1k bunuh saja aku dar1 terus menabur f1tnah.....*oke, ayat neyh p1njam dar1 c1peng dan d1 olah send1r1* =P
[set1ap kepah1tan akan d1susul1 dengan keman1san]

p/s: betul kata souj1, dah penat,let1h,lesu dengar cakap orang..

0 comments: