CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 19, 2008

~~1mej kedewasaan aku.. ;P












memandangkan umurku sudah memasuk1 awal 20-an(baru 21 tahun..heheheh.. ;P) , aku telah berazam untuk menukar 1mejku sed1k1t dem1 sed1k1t..(kononnye tak nak nampak macam budak2 sangat lah..heh! ;P)maka, 1n1 adelah antara fesyen2 yang berkenan d1 hat1ku...ngeh3.. =D


tap1 tak cukup nk letak semua..aku akan post yang la1n kt entry ber1kutnye.. ;) owh, dan neyh, aku amek dr laman web: http://tudung.multiply.com..so, kalo sesape nak tengok lebey besar, bole la pg ke laman web 1n1.. (aku bukan agen penjualan tudung-tudungnye, tap1 tudung-tudung yang d1jual memang banyak yang menar1k dan berpatutan! ;P)

[n1la1 kecant1kan wan1ta bukan terletak pada luaran, tetap1 pada hat1 dan 1man.. =)]

p/s: tak sabarnye nak bal1k ms1a..weee~~ =P

0 comments: