CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 17, 2008

~~ r1ndu saat kte bersama..

beberape har1 belakangan 1n1 hat1ku tak menentu.. =( serba tak kena.resah.gel1sah.r1ndu yang berbenak dalam hat1ku membuatku sebeg1tu,r1ndu pada mase dulu...r1ndu pada kte..bersama berpeluk-pelukan..berlaga p1p1..ku amat tenang..bahag1a..t1ada kata-kata yang mampu kuungkapkan..aku kep1ng1nan..mahu saja kuulang1 saat 1tu............


hehehe..jangan salah sangke kawan-kawan.. ;P bukan sepert1 ape yang anda f1k1rkan.. =) sebenarnye,semenjak dua menjak n1e, jarang benar aku dapat sembahyang berjemaah bersama-sama housematesku(amnah, t1ha, ra1han)..mungk1n jadual kam1 yang t1dak bersesua1an menyebabkan kam1 ser1ng bersel1s1h..atau waktu t1do yang t1dak selar1 antara kam1..tap1 hak1katnye, aku r1ndu untuk berjemaah dengan kal1an.... =(


maka, j1ka ada antare kal1an yang membace 1n1,jangan lah segan s1lu untuk mengejutkan ku dar1 m1mp1 lenaku kerana aku juga mahu 27 kal1 ganda pahala 1tu..dan, jangan segan s1lu untuk mengajakku bersama-sama kamu mencar1 keredhaan Allah..kerana, aku 1ng1n ba1k sepert1 kal1an..yang sent1ase 1st1qamah dalam ape jua keadaan.. =)


untuk mendapat yang terba1k, seharusnye menjad1 yang terba1k..


p/s: kadangkala,aku malu tak bertempat..nk soh pangg1l untuk solat pun kadang rase malu.. *adeh!!*

0 comments: